29 Aralık 2012 Cumartesi

Ne Olacak Asgari Ücretten Emeklinin Bu Hali _Öte Nazi yapın Bitsin.: Asgari ücretten Emeklilere Öte Nazi Yapsınlar_ Hiç...

Yarına Dair Düşler


Güneş için savaşıyor olsam da
Belki yağmur usulca okşayarak 
Öpecek morarmış bedenimi!
Kanımı yağmurla birlikte emecek toprak!

Ama asla,
Yorgunu ayaklarım tutsağı olmayacak
                          Ezbere adımların..
Hey umut o günden önce düşersem
Sakın öksüz damlacıklar konmasın gözlerine!  

Biliyorum bu kavgada
İlk düşen ben olmasam da!
Son düşende ben olmayacağım!
Hala yarına dair düşlerim yaşıyor olacak…

Yıldızlar göz kırpar iken
Yarınların balkonlarından 
Sessizce bir gecenin içinde
Bende kayıp gideceğim..

Şimdi sıkı tut soluğunu üşümesin nefesin 
Ellerini ovuşturma ben sensiz gideceğim
Seni Dünyaya gözlerini yeni açan
                      Bebekler bırakıyorum! 

Bazen şans oyunlarında aradım seni
Alanlarda kızl bir bayrağın gölgesinde!
Bazen vurulup düşen kardeşimin çığlığında
Sanayide yoksul çocukların
Yanık yağ karası gözlerinde..

Sen Umutsun
Elbet sokaklar sırtlanacak sevdamızı 
Ben adımlarımla yolunu açacağım ki
Sen milyonların yüreği olup koşacaksın….

Abdullah Oral

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder